[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

arc arc at intelectuals.net
Thu Oct 7 15:29:50 EEST 2010

KPL wrote, On 2010.10.05. 22:10:

> Lielais vairaakums nekad taa nedariis, ibo lai kauko atdabuutu no
> faaterlandes, jaabuut gan speejai komuniceet faaterlandiski, gan arii
> jaazina cik kur un kaadi papiiri jaasadabuu.

hh, shis man atsauca atminjaa pirms ~ gada zinaamu leishu autotirgoni,
kursh veda no faaterlandes maajaa pajaunus shkjiltus auto, sataisiija un
tirgoja. nu bet nu nepaleeto baigi un staastiij ka esot ok, ja uzvietas
lt nepeerk, aizdzen appaklaj uz faaterlandi, un tur taspats leitis -
enduuseris nopeerkot to pashu auto veel daargaak aci nepamirkshkjinaadams ;)

> Savukaart caur muusu starpniekiem summa jau sanaaks stipri liika, un
> paarlieciibas par pashu vaagji nekaadas:]

nu tak ko domaa, autotirgonis ar eest grib :)

=)
arc