[Autoliste] Re: Dīzeļspecs vajadzīgs

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Oct 4 21:29:32 EEST 2010

  On 2010.09.06. 13:08, arc at intelectuals.net wrote:
> nestr�d� melnu muti,
> kl�t, nolasa
> vot saakaas, vane :-)
> pat mellu muti ar tevi vairs runaat nedriikstees :-))))
>
> betnu mekleejumu rezultaataa radaas iespaids ka vainu meklee
> infu/iekaartas un taisi pats, vai diizeljcentrs, aa veel maaras
> jelgavnieks, bet par jamaa muti es neko nezinu :)
> a kljuudas nolasiit - skatoties kaads auto - juurmalaa ir kekss ar lielo
> diagostikas kompi, kursh braukaa uz izsaukuma pa tolji 20ls vaijkaukaa
> taa.
> par darba truukumu nesuudzaas.
Nu tā, šodien auto no servisa atdabūts biš labākā stāvoklī, kādā tas
bija pirms konkrētā bojājuma. Ar otro piegājienu Dīzeļcentrs R tomēr
pabeidza. Bija 4.sprauslai devējs nomirējis, dabūju citu sprauslu, bet
tā tecēja, attiecīgi palūdzu, lai notestē tad pie reizes visas, bet,
nezinu cik pamatoti, teica, ka visām arī tos smidzinātājus vajag mainīt.
Tas prasīja nedēļu. Saņēmu auto, mēģinu šķilt, bet figu, ilgi jāgriež.
Nu iegāju, apjautājos par to, kāpēc tā, ieteica izgāzt, un, ja problēma
pastāv, tad lai braucot atkal. Tā nu katru rītu un vakaru mocījos.
Pieraksts tikai pēc nedēļas turpat, un 5 dienas auto atkal vienkārši
nostāvēja pie viņiem. Vismaz paši bez mudinājuma atzina, ka pašu līkās
rociņas vien nav pievilkuši līdz galam un attiecīgi sūknis ilgi stāvot
iztek sauss.
Tā nu jaunas sprauslas, un datorizdruka, ka elektroniskā daļa ik pa
laikam sūknim pazaudējas, piedāvāja uzlikt jaunu pa 287Ls, šodien gan no
šī pakalpojuma atteicos. Tiesa, beidzot patēriņu ar iBio pie maziem
ātrumiem rāda pareizu.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn