[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Oct 5 21:22:42 EEST 2010

2010/10/5 Raimonds_V <krani at inbox.lv>

>  bet tomeer transporta parks kas vecaask par 5ciem gadiem ir latvijaa
> lielaakajaa daudzumaa nekaa liidz 5 gadu vecs. Cilveeki brauca un brauks, jo
> tomeer nopirkt jaunu  vai dziit mazlietotu no faaterlandes ir sameeraa
> daargi, ja vien neesi biznesmenis kas pelna tik, lai var uzreiz bez krediita
> nopirkt. Un paveicaas, tik cik ir pieredze auto noveerteeshanaa...cits
> nopeerk pilniigu shrotu, cits tomeer sakariiu auto ar minimaalieem
> ieguldiijumiem.
>
> ramonz

Atdziit no faterlandes izmaksaa cik? 300-400 eur treilers?
un pats auto cik? Jaa vairak kaa LV. Bet liela dalja to auto arii buus
labaaka. 10 gadus man paarsvaraa naak auto no Shveices vai Vaacijas.
Lielaako tiesu  pirmo gadu var braukt bez ruupeem. Un tie nav jauni.
Lielaako tiesu tie bija 10-17 gadiigi auto. Katrs protams dara kaa zin, bet
nu peec 2 visai neveiksmiigiem pirkumiem LV un 2 veiksmiigiem DE un CH
peedeejos 2 gados es laikam palikshu pie paarlieciibas ka auto jaapeerk tur,
kur tos kopj.
Protams arii LV var atrast labu vai normaalu auto. Bet tas ir daudz
gruutaak.

--
Prichomzs
Honda Varadero