[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

Raimonds_V krani at inbox.lv
Tue Oct 5 20:32:06 EEST 2010

  bet tomeer transporta parks kas vecaask par 5ciem gadiem ir latvijaa
lielaakajaa daudzumaa nekaa liidz 5 gadu vecs. Cilveeki brauca un
brauks, jo tomeer nopirkt jaunu  vai dziit mazlietotu no faaterlandes ir
sameeraa daargi, ja vien neesi biznesmenis kas pelna tik, lai var uzreiz
bez krediita nopirkt. Un paveicaas, tik cik ir pieredze auto
noveerteeshanaa...cits nopeerk pilniigu shrotu, cits tomeer sakariiu
auto ar minimaalieem ieguldiijumiem.

ramonz