<br><br><div class="gmail_quote">2010/10/5 Raimonds_V <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:krani@inbox.lv">krani@inbox.lv</a>&gt;</span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
 bet tomeer transporta parks kas vecaask par 5ciem gadiem ir latvijaa lielaakajaa daudzumaa nekaa liidz 5 gadu vecs. Cilveeki brauca un brauks, jo tomeer nopirkt jaunu  vai dziit mazlietotu no faaterlandes ir sameeraa daargi, ja vien neesi biznesmenis kas pelna tik, lai var uzreiz bez krediita nopirkt. Un paveicaas, tik cik ir pieredze auto noveerteeshanaa...cits nopeerk pilniigu shrotu, cits tomeer sakariiu auto ar minimaalieem ieguldiijumiem.<br>

<br>
ramonz<br clear="all"></blockquote><div>-------------------------------------------------------------------------------------<br>Atdziit no faterlandes izmaksaa cik? 300-400 eur treilers?<br>un pats auto cik? Jaa vairak kaa LV. Bet liela dalja to auto arii buus labaaka. 10 gadus man paarsvaraa naak auto no Shveices vai Vaacijas. Lielaako tiesu  pirmo gadu var braukt bez ruupeem. Un tie nav jauni. Lielaako tiesu tie bija 10-17 gadiigi auto. Katrs protams dara kaa zin, bet nu peec 2 visai neveiksmiigiem pirkumiem LV un 2 veiksmiigiem DE un CH peedeejos 2 gados es laikam palikshu pie paarlieciibas ka auto jaapeerk tur, kur tos kopj.<br>
Protams arii LV var atrast labu vai normaalu auto. Bet tas ir daudz gruutaak.  <br></div></div><br>-- <br>Prichomzs<br>Honda Varadero<br>S60<br>AR 156<br>AR 33<br>LR Discovery I<br>LR Discovery II<br>