[Autoliste] Re: Metinātājs virtuozs tiek mekleets

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Mon Oct 4 20:40:18 EEST 2010

2010/10/4 Martins <martini.zupa at gmail.com>

> Nekas,zinaam mees lietuvieshus... Driiz atklaasies, ka baaka ir metinaata,
> ar shpakteleeshanas metodi...  :D
> nu, tfu (3x), cerams jau ka ne. Man vnk taa pieredziite ar LT darbonjiem
> maza, un taa pati slikta...
>
> M.

Heip!

Nu tas kaa paveicas. Man principaa ir viedoklis, ka LV un LT nopirkt labu
lietotu transportlidzekli ir gandriiz neiespeejami. Ipashi ja tas vecaaks
par 5 gadiem.
Tiesa personiigaa pieredze ar LT aprobezhojas ar mocha iegaadi. Tam viss ir
labi. Nomainiju ellju un kolodkas peec pirkshanas. Tas arii viss.

--
Prichomzs
Honda Varadero