[Autoliste] Re: Dīzeļspecs vajadzīgs

arc arc at intelectuals.net
Mon Oct 4 22:51:46 EEST 2010

Instigater wrote, On 2010.10.04. 21:29:

> Nu tā, šodien auto no servisa atdabūts biš labākā stāvoklī, kādā tas
> bija pirms konkrētā bojājuma. Ar otro piegājienu Dīzeļcentrs R tomēr
> pabeidza. Bija 4.sprauslai devējs nomirējis, dabūju citu sprauslu, bet
> tā tecēja, attiecīgi palūdzu, lai notestē tad pie reizes visas, bet,
> nezinu cik pamatoti, teica, ka visām arī tos smidzinātājus vajag mainīt.

nu sprauslas - taa taada incanta lieta, man no 8aam sprauslaam tik
_viena_ uz stenda normaali shpriceeja ;) bet auto kaukaanebuut ar jamaam
ruuca ;)

> Tas prasīja nedēļu. Saņēmu auto, mēģinu šķilt, bet figu, ilgi jāgriež.
> Nu iegāju, apjautājos par to, kāpēc tā, ieteica izgāzt, un, ja problēma
> pastāv, tad lai braucot atkal. Tā nu katru rītu un vakaru mocījos.
> Pieraksts tikai pēc nedēļas turpat, un 5 dienas auto atkal vienkārši
> nostāvēja pie viņiem. Vismaz paši bez mudinājuma atzina, ka pašu līkās

un ja nau nosleepums, taa tiiri informatiivi, cik apmeeram naudinjas
atstaaji par vienu sprauslu un 4iem smidzinaataajiem, un to visu salikshanu?

> rociņas vien nav pievilkuši līdz galam un attiecīgi sūknis ilgi stāvot
> iztek sauss.

nu normala paraadiiba, visu kur un kaa vajag savilkt/pievilktpirmajaa
reizee, tas buutu  paaraak daudz prasiic ;)

> Tā nu jaunas sprauslas, un datorizdruka, ka elektroniskā daļa ik pa
> laikam sūknim pazaudējas, piedāvāja uzlikt jaunu pa 287Ls, šodien gan no
> šī pakalpojuma atteicos. Tiesa, beidzot patēriņu ar iBio pie maziem
> ātrumiem rāda pareizu.

heheh, man sakaraa ar nepaaraak silto laiku no riitiem traktors
negribiigs uz iedarboshanos kljuva, pagskruuveeju bish trekneeku padevi
:-)) (taisniibslabad biju ari nogriezis krietni pa liesu) taga lec
katikturies.

=)
arc