[Autoliste] Re: Par sabiedrisko transportu Riigaa...

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Sep 22 07:45:03 EEST 2010

>  Ar visaam 4 balsoju par to ka riigaa oficiaalais sabtransps ir
>  starptautiskaa konkursaa jaanodod citam operatoram, bez jebkaadaam
>  valsts/pashvaldiibas subsiidijaam, subsideejot tikai atlaides
>  attieciigajaam mazturiigajaam aprindaam.
>  Droshvien veel vajag kauko liidziigu valsts pasuutiijumam, lai
>  nodroshinaatu transportu tur kur jamais nu galiigi neatmaksaajas.
 ===============================
 Nuuuu ... vispaar jau pasaules praksee sabiedriskais transports visur
 tiek doteets, to dara vai nu pashvaldiibas, vai valsts. Ir pilseetas,
 tiesa,
 bagaatas pashvaldiibas, kur sabtransporta subsiidijas sastaada liidz
 50% no transporta kompaaniju budzheta. Un par to neatmaksaashanos...
 njaa , savulaik pastraadaajot aarzemees es arii briiniijos, kaa var
 eksisteet
 autobusu liinijas, kuraas busos nekad nav aiznjemts vairaak par pusi
  pasazhieru vietu, bij stundas, kad busaa bij 3-4 ljaudis, bet
 kurseeja ...
 Laikam jau teeze, ka xilveekam jaanokljuust tur, kur jaanokljuust,
 bija
 speeciigaaka par "nav izdeviigi", kaa muusu 'Pasazhieru vilcienam"
 par provi :-)
 Ruu