[Autoliste] Re: Par sabiedrisko transportu Riigaa...

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Sep 21 22:02:17 EEST 2010

> Aizdomaajos par to kurp tas viss ved un cik kas atbilst cenaam. Peekshnji
> lielais autobuss man kaa neregulaaram brauceejam palika saliidzinoshi
> daargaaks un nepatiikamaaks, jo tipiskajaas piikja stundaas vienmeer ir
> bijusi ekskluziiva iespeeja dreegnos rudenjos staaveet kaa silkjei
> iespiestai mucaa un ar smaidu pienjemt katru nejausho apchii....

Mazajaa buseklii no apchii izvairiities buus kudiiish sarezgiitaak,
deelj elementaaras mazakas telpas uz indiviidu.

Ar visaam 4 balsoju par to ka riigaa oficiaalais sabtransps ir
starptautiskaa konkursaa jaanodod citam operatoram, bez jebkaadaam
valsts/pashvaldiibas subsiidijaam, subsideejot tikai atlaides
attieciigajaam mazturiigajaam aprindaam.
Droshvien veel vajag kauko liidziigu valsts pasuutiijumam, lai
nodroshinaatu transportu tur kur jamais nu galiigi neatmaksaajas.

Jo nu tas ko pashlaik ieguustam par to vaajpraatiigo naudu ko par to
maksaajam... Nejau tie santiimi par biljeti, bet tie miljoni kas no
nodokljiem tur aiziet.

--
KPL