[Autoliste] Par sabiedrisko transportu Riigaa...

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Sep 21 20:01:37 EEST 2010

... un ekskluziivu.
Sanaaca ka maajaas braucot gaidiiju zinaamo marshruta autobusu (nu to lielo,
ar e-talonu apriikoto) un tas vai kaveeja, vai kas, bet piebrauca deriiga
marshruta taksobuss. Un tur saakaas milzu paarsteigumi, jo atziishos, ar
taksobusu kaadu gadu nebiju braucis:
1) vadiitaajs bija pieklaajiigs
2) mani gandriiz atstaaja pieturaa, jo vinjam tur praktiski neviens kaajaas
staaveet nedriikt, bet paliku tomeer jo izraadiijaas ka ir vadiitaajs drusku
paarsaitiijies un vieta reaali ir
3) brauca vinjsh pieklaajiigi
4) aizveda liidz vajadziigajai pieturai pa celjam panaakot ieprieksheejo man
deriigo satiksmes autobusu, bet nepaarkaapjot CSN
5) tas viss par 50 santiimiem

Aizdomaajos par to kurp tas viss ved un cik kas atbilst cenaam. Peekshnji
lielais autobuss man kaa neregulaaram brauceejam palika saliidzinoshi
daargaaks un nepatiikamaaks, jo tipiskajaas piikja stundaas vienmeer ir
bijusi ekskluziiva iespeeja dreegnos rudenjos staaveet kaa silkjei
iespiestai mucaa un ar smaidu pienjemt katru nejausho apchii....