[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Tue Sep 14 14:17:15 EEST 2010

On Tue, September 14, 2010 1:08 pm, Martins wrote:
> Aha, tas viss protams ir jauki :) Bet peec uzspraagushaa paarpluudes
> bachoka
> un 2 paraleeli iespeejamajiem vainiigajiem defektiem es tomeer labpraat

par to otro iespeejamo defektu draudziigi pakluseesim :-)))))))))
kaareiz liidziiga situaacijaa ar treli un nemitiigi pludojoshu paarpluudes
bachoku man shovasar beidzaas (es ceru;) tikkai tagad ar citu paarlasiitu
motoru :DDD

(kas vien ir atsevishkjs staasts, par ko var izveersties taada elementaara
lieta, kaa galvas bliives nomainja, ja vien nedaudz ljauj valju
fantaazijai un palaizh rokas, tobish nebij neviena kas sit pa pirktiem ar
tekstu - nelien kur nevaig)

aa, btw, radiatora korkjiishus ganjauka esi nomainiijies liiks, ne?

> [...]
> vilkt
> treli ar kaujas Defenderi izlaizjot cauri dzeseeshanas sisteemai kaadus
> 60L
> uudens (dikti leens un "jautrs" pasaakums). A diizels - 300tdi motors,
> konstruktiiva iipatniiba - dikti labi dzeseejaas, shaados laika apstaaklos
> pilniigi var iztikt ar pretpluusmu arii pilseetaa, ventilators kaa suga
> nav
> nepiecieshams (UK starp citu taa arii publika dara - ventilatoru uz ziemu
> noskruuvee vispaar nost, ja nav jaavelk kravas).

mhm, ari esu ziemaa braucis ar visprastaako (2trubas) golfa radiatoru
iemestu kautkur motortelpas priekshpusee - nekaada vaina :-)

ainu, maarastant, katram saus grozaamais un meerceejamais :-))

=)
arc