[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Sep 14 13:08:09 EEST 2010

Aha, tas viss protams ir jauki :) Bet peec uzspraagushaa paarpluudes bachoka
un 2 paraleeli iespeejamajiem vainiigajiem defektiem es tomeer labpraat
saprastu par 100% kas bija pie vainas nevis riskeeju veel vienu reizi vilkt
treli ar kaujas Defenderi izlaizjot cauri dzeseeshanas sisteemai kaadus 60L
uudens (dikti leens un "jautrs" pasaakums). A diizels - 300tdi motors,
konstruktiiva iipatniiba - dikti labi dzeseejaas, shaados laika apstaaklos
pilniigi var iztikt ar pretpluusmu arii pilseetaa, ventilators kaa suga nav
nepiecieshams (UK starp citu taa arii publika dara - ventilatoru uz ziemu
noskruuvee vispaar nost, ja nav jaavelk kravas).

M.