[Autoliste] Re: Kaa paarbaudiit viskomuftu ventilatoram

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Sep 14 14:33:49 EEST 2010

Radiatora korkjiishi sen jau ir aizstaati ar puscolliigajiem santehnikas
propkjiem, viitne, ja kas, sakriit. Un nupat nupat ir iepirkti arii
kaartiigi misinja korkji no Paddocks, kuri atkaarto plastmasas propkja
formu. Vienu vakar uzinstaleeju - ir OK. Maksaa maarcinju, gumijrinkjus
(vajag) var iepirkt tepat.

A otrs defekts bija shaads: nekad nekad nevajag izmantot dazjas sacensiibaas
braukta motora detaljas, ja ir zinaams ka pilotam ir sasodiiti smaga kaaja,
jeb 2 plaisas starp dzeseeshanas sisteemu un izpluudes kolektoru.
Paarspiediens nebija milziigs pie lieliem apgriezieniem un psihopaatiska
gaazeeshana nekaadus burbulju sveetkus bachokaa nedeva (paarbaudiits),
savukaart tukshgaitaa aukstaa laikaa labs zili baltu "duumu ekraans" aiz
muguras (dazji "speci" man kaut kad boreeja, ka redziet suukni un sprauslas
vajagot reguleet... un piedaavaajums to duumu paostiit neliidzeeja, a ja tas
buutu diizels, tad buutu taada siiva diizeljsmaka, a tur taads
neizprotamais, nekas iipash), kaads litrs antifriiza pa pusgadu moshka
aizgaaja, kas vienam otram auto ir "normeetais pateerinjsh".

M.