[Autoliste] Re: Degviela ar/bez piedevām

raimonds.v krani at inbox.lv
Thu Aug 26 20:04:42 EEST 2010

 imho kauko neliet klaat, kas pienaakas peec likuma, diezko nesanaaks.
 Gan jau ir visadas ES direktiivas un noraadiijumi, kaa arii
 kontroles, dienesti, VID utt...ka kauka anevaru iedomaaties kaa to
 var nedariit. gan jau ka kontroles iespeejas 100 un vienaa variantaa
 un veidos...bet ej nu zin, mosh akal kaada megamahinaacija latvijas
 stilaa.
 ramonz
 =======
  Quoting *Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv>*: