[Autoliste] Re: Degviela ar/bez piedevām

Talivaldis talivaldis at gmail.com
Thu Aug 26 18:05:43 EEST 2010

Iespējams uz to brīdi kad sāka pieliet biospirtu vai ko tur (tas tak
bij pavisam nesen vai ne?)
uzradas sīkas dīvainības auto uzvediba (reta raustisanas - kompis
kludas neuzrada. maksimali viss iespejamais izdarits)
kuras iespējams saistītas ar t.s. 95,benzina patieso zemako ciparu vai
so pieliesanu (pildisanas notiek tikai Neste).
Pienemts lemums izbraukt tuksu baaku un pieliet pilnu ar 98,benzinu
(un ja tiesam statoila 98 nav pieeljums, tad varbut to - diezvai, gan
jau ir tapat pieliets)

T.