[Autoliste] Degviela ar/bez piedevām

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Thu Aug 26 16:25:23 EEST 2010

Mbrīt!

Biedri automīļi, apstāstiet man kā lauķim tādu lietu. Tīri psicholoģiski
nepatīk, ka pie benzīna lej klāt visādus tur ibio-spirtus un kotikturvēlne.
Un palasot, ka tai tahnoloģijai jābūt cik tur precīzai un ka tas kišmišs pēc
brīža noslāņojas un vēl visu ko, man gala beigās nav radusies tāda
pārliecība, ka vietējie malači to lietu izveic gana augstā kvalitātē. Kā
rezultātā izdzirdēju baumu, ka Statiols 98 benzīnam šitos spirtus klāt
nelej. Vot i esmu pārgājis uz tādu. Sliktāk nav kļuvis un finansiāli
starpība ir tik minimāla, ka īpaši nejūtu. Jautājums tāds – cik manis
iepriekš rakstītajā ir pilsētas leģendas un cik – plika patiesība? Ak jā un
cik pozitīvi vai negatīvi uz 98. Benzīna lietošanu reaģē mūsdienu
automobīlis?

Ģirts