[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

KPL kpl.listes at gmail.com
Thu Aug 19 16:52:18 EEST 2010

2010/8/19 Ģirts Bērziņš <GirtzB at inbox.lv>:
> Kooo, tad etalonvieglais var būt vienīgi amurikānis vai Volvo 7xx/9xx(ar
> izjātu nevis labu piekari)
> Jebkurš +/- normālais vieglais ir pilnīgi savādāks sajūtas kā minetie
> traktori, it īpāši ja kaut ko cilvēks jūt...

fignja, tu esi shauri ieorienteejies savaa specifiskajaa veelmee peec
taadas piekares kaada nu personiigi patiik. Tas nav kriteerijs, nekur
nav defineets ka nedriikst patikt arii "uudensgultas".

Mashiina driikst patikt/nepatikt arii citu iemeslu deelj, ne tikai
kaukaadu gonshchegiem vien paziistamu gaitas iipatniibu deelj.
Man personiigi patika jeeps, lieliski apzinoties ka monoliitie tilti
nebuut nav uubermoderna paraadiiba, un vaagjis droshvien nav pasaules
vadaamaako pustuukstotii. Savu bembi vari sarulleet un kaukur
iespraust. Bembji sux kaa suga, btw.

> Mežā pēc sēnēm nelaužot plastamsas ir braukts gan ar minēto e90 gan manu
> sēdināto e46, nav problēmu, jābrauc ar galvu, nevis kājām...

Tas nerada prieku sirdii.

PS. Beidzot te aktiivs bazars:)
--
KPL