[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Thu Aug 19 16:41:21 EEST 2010

Kooo, tad etalonvieglais var būt vienīgi amurikānis vai Volvo 7xx/9xx(ar izjātu nevis labu piekari)
Jebkurš +/- normālais vieglais ir pilnīgi savādāks sajūtas kā minetie traktori, it īpāši ja kaut ko cilvēks jūt...

Starp citu sarp ūdensgultu(Toyota LandCruiser, Mercedes G400, Jeep Grand Cherokee, Mitsubishi Pajero) un cietu kratingu(lotus elise) atrodas ļoti daudz labu un braucuamu auto, braucāmākie no kuriem diemžēl ir Alfa Romeo, Audi(tādi pasvaigāki), BMW, Jaguar.

>KPL raktīj
>no shiem Jeepi tehniski nearko buutiski neatskiras no vieglajiem. Nav
>miikstaa posma starp raami un buudu. Buutiibaa vieglaa mashiina, tikai
>pacelta drusku augstaak uz lielaakiem ritenjiem. Un 50+ gadiigas
>konstrukcijas monoliitiem tiltiem:)
disco III un 4, nu pajero ar rāmja vair nav, bet massa tik un tā palikusi, piekares gājieni lieli, piekares ļoti mīkstas, šķērsstabilizatori proporcionāli mazi, attiecīgi - ūdensgulta

SUV/Vieglais ir Subaru Forestes, BMW X3/X5...

Mežā pēc sēnēm nelaužot plastamsas ir braukts gan ar minēto e90 gan manu sēdināto e46, nav problēmu, jābrauc ar galvu, nevis kājām...

Kasko tādam 2005 gada e90 325ia šogad ir 450ls, octa atkarībā no bonus-malus starp 150(6) līdz ļoti maz desmit(12+)

p.s.s. lai spolētu nevajag jaudīgu auto vajag sliktas/segumam neatbilstošas riepas, tas ka auto spolē nekādi nevar būt jaudas/veiktspējās objektīvs rādītājs.

ar cienu spameris GirtzB, e46 atsliets prets setu jo S54 kapremonts, tmp Subaru Niva
edition, tmp e90 black bug low batery edition, K2/V2.