[Autoliste] Re: Vajag uzklausit ieteikumus

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Thu Aug 19 17:04:39 EEST 2010

sugai nav ne vainas.
Ir definīcija "braukt" un ir defincija "pārvietoties"
Lai brauktu nepieciešams auto ar maziem vadības mehānismu brīvgajien un
paredzami linēarām reakcijām
Pārvietoties var ar dajebko, kaut vai Reliant Robin...

Braukšanas definīcija tomēr ir samērā universāla un sastopama gan tajā
pasaules daļā kur ceļi ir, gan tajā kurā ceļu nav, arī džipam takš ir
svarīgi lai gāzes un bremzes pedāļi reaģē lineāri un laicīgi un lai stūrei
nav brīvgājiens pa pusagriezienu...

p.s. ja grib pārvietoties ar šiku, tad iesaku aci mest kādas
antīkas/pusantīkas izturīgas klasikas virzienā.
p.s.s. viss sākās ar to  ka šis saraksts ir samēra bezvirziena, t.i.
neraksturo cilvēka prioritātes auto virzienā.
>No auto, kas pasam patik, shaja kategorija ietilpst ir ap 2003.-2006.gadu
>5. un 7. serijas BMW, Mersis S klase, VW Phaeton, >Volvo S60 un S80, Audi
>A8, pavecaks Toyota LandCruiser

Šī sadaļa ir klajā pretrunā ar iepriekš citēto txt
>Ka jau mineju, neesmu turigs, tadelj interesetu ekspluatacijas izmaksas.
>Negribetos pec iegades katru menesi videji paris simtus >latus ieguldit
>remontos. Interesetu izturigs auto ar salidzinoshi letakam ekspluatacijas,
>remonta izmaksam.
visi sarakstā minētie auto vai nu lūzt un ir dārgi, vai arī nelūzt bet tik
un tā ir dārga uzturēšana(riepas, degviela, aprdošināšana nodokļi), laikam
vienīgais izņēmums ir S60

attiecīgi S60 tiešais konkurents ir e90, tātad spam pašol....

ps.s. es pats pie tāda budžeta un vēlmes šikot paķertu kādu 159 - alfu Q4 un
brauktu un šikotu itāļu stilā... :D

ar cienu spameris GirtzB, e46 atsliets prets setu jo S54 kapremonts, tmp
Subaru Niva edition,
tmp e90 black bug low batery edition, K2/V2