[Autoliste] Re: Sašutusi un vīlusies

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Sat Feb 5 12:14:38 EET 2022

Šitādā superslidenaja( pavasaris, mežs,  kalns līkums,  slīpums) ir sanācis
ar Nivu uzdejot baletu ...un tfu tfu tfu... ieslīdet grāvī bez apgāšanās.
Ārā  dabūšana aizņēma  vairākas  stundas. Kolēģa Ņiva nesoeja pat
izkustinat. T40 drusku pakustinaja, bet  pārcentās un iespoleja otrā pusē
grāvī. Ta arī  stāvējām : Ņiva vienā pusē  , traktors otrā, virve pāri
ceļam...atkabinaties nedriksteja, jo T40 būtu  apgāzies. Situaciju
atrisinaja tikai ugunsdzeseju 131 ZIL  ar pilnu cisternu un 6x6.

ramonz
Niva ar oriģinālajām riepām bez naglam ir sūds.

Arnis Zagorskis <zagorskis.arnis at gmail.com> (šajā datumā: Ce, 2022. g. 3.
febr. 23:08) rakstīja: