[Autoliste] Re: Sašutusi un vīlusies

Arnis Zagorskis zagorskis.arnis at gmail.com
Thu Feb 3 23:07:20 EET 2022

vaine :-)  palikt uz vietas ir augstākā meistarība :)
atliek tik atkušņa laikā uz lauku ceļa kādā + līkumā apstāties un lieta
darīta.
turklāt varu pačukstēt ka nekādi bloķi nelīdz, ja nav kārtīga nagla.
ari esmu šādi tīši apstājies, un tad izkustēties vairs nevar. vari mierīgi
likt pazeminātajos, kāpt ārā uz skatīties kā _visi_4_rati lēnām maļ ūdeni.
troreiz laikam izdevās atrast kādu atbalsta punktu un ar rociņu aizstumt
auto sāniski līdz grāvmalai kur kaut vienā pusē bij cerība saķeri drusku
rast.
=)
arc

ceturtd., 2022. g. 3. febr., plkst. 09:31 — lietotājs Tornis (<
tornis at gmail.com>) rakstīja: