[Autoliste] Re: Atb.: Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Apr 11 18:25:41 EEST 2017


Es par motoriem ar 1000+ ņūtoniem un 16tk apgriezieniem. Ja vēl tur pa 
vidu vismaz 2 ātrumu kārbu iemontētu (kāreiz tikai robotizētā tur arī 
derētu), būtu ne tikai spridzeklis, bet arī autobāņu karalis.


On 2017.04.11. 16:58, raimonds.vilkss at gmail.com wrote:
>
> Es par kārbu robotizaciju..))
>
> ramonz
>
> Nosūtīts no: Pasts <https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> 
> darbam ar Windows 10
>
> *No: *Ģirts <mailto:girts.karnitis at di.lv>
> *Nosūtīts: *otrdiena, 2017. gada 11. aprīlis 12:17
> *Kam: *'Viss par un ap auto!' <mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>
> *Tēma: *[Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed
>
> Vispār par truckiem es īpaši neiedziļinājos, jo man likās, ka Vineta 
> nez vai savu Volvo S60 grib mainīt pret Volvo vilcēju.
>
> Ģirts
>
> *From:*autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv 
> [mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv] *On 
> Behalf Of *raimonds.vilkss at gmail.com
> *Sent:* Tuesday, April 11, 2017 11:50 AM
> *To:* Karlis <karlisd at gmail.com>; Viss par un ap auto! 
> <autoliste at lists.autoliste.lv>
> *Subject:* [Autoliste] Atb.: Re: Alfa un Selespeed
>
> TRUCK divīzijā šis jau ir noslīpēts ļoti augstā līmenī. Daži labi 
> pasaziervageni varētu pamācīties.
>
> Ramonz,
>
> Šad tad ACTROS pilots.
>
> Nosūtīts no: Pasts <https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986> 
> darbam ar Windows 10
>
> *No: *Karlis <mailto:karlisd at gmail.com>
> *Nosūtīts: *otrdiena, 2017. gada 11. aprīlis 11:11
> *Kam: *Viss par un ap auto! <mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>
> *Tēma: *[Autoliste] Re: Alfa un Selespeed
>
> Kur tie citi tur es ar...
>
> Esmu pieredzējis kā fūrē (MAN) robomāts slēdz robus, uzsāk braukt un 
> visu pārējo... Nu tur viss bija labi nostrādāts - tik maigu sajūga 
> atlaišanu, pēc skaņām un gaitas vispār nevar pateikt, ka to dara 
> robots, nevis pieredzējis šoferis... Pie fūres slodzēm, stipri 
> nodilsot sajūgam uzsākšana smagos apstākļos paliekot drusku tireklīga 
> (kā ar lufti - uzdod, palaiž), tomēr tā esot sajūga, nevis robota vaina.
>
> Protams, fūrē par dinamiku nevar runāt, toties ilgmūžība un gaitas 
> plūdenums bij lieliski.
>
> Variators iekš JAZZ - skaista braukšana, bet ar to 1,3motoru ārpus 
> pilsētas bija čābīgi. Nezinu kā remontos.
>
> Automāti kā jau automāti - nav jāmaina sajūgu, cits labāk slēdas cits 
> sliktāk, bet remontēt viņus negribētos :)
>
> 2017. gada 11. aprīlis 10:47 Ģirts <girts.karnitis at di.lv 
> <mailto:girts.karnitis at di.lv>> rakstīja:
>
>     Manas divas kapeikas, kā no razvratņika-tjeoretjika (visu mūžu
>     esmu braucis tikai ar rokas kārbu, bet es daudz lasu visādus
>     uzrakstus uz žogiem un šķūnīšiem). Eksistē vairāki principiāli
>     atšķirīgi automātu tipi (pie kam katrs ražotājs izdomā savu firmas
>     nosaukumu tam pašam dzelzgabalam):
>
>     1.Klasiskais hidrauliskais automāts. Pazīstams gandrīz simts gadu,
>     ir gana ok.
>
>     2.Robotizētā mehānika. Tā pati mehāniskā kārba, bet auto pats māk
>     nospiest sajūgu un pārbīdīt “ātrumkloķi” (sabīdīt zobratiņus
>     pareizā pozīcijā.  Galvenie plusi – lēts ražošanā (faktiski pie
>     mehāniskās kārbas ar minimālām izmaiņām prisobačivajut tos
>     bīdīšanas mehānismus un ieliek drusku lētu ķīniešu elektronikas,
>     kas to visu vada) – krietni lētāk, nekā standarta automāts,
>     patēriņš arī īpaši nemainās. Bet var teikt, ka ir automātiskā
>     kārba, nav sajūgs jāspaida un kloķis jārausta. Kā jau minēja pie
>     trūkumiem – parasti ir stipri lēns un tizls. Parasti liek lētās
>     mazmašīnītēs, vairumam daiļā dzimuma patīk, jo viņas tāpat nekur
>     neskrien un viņām svarīgāka ir iespēja neslēgt ātrumus, nevis
>     dinamika.
>
>     3.Variators. Verķis, kas ar viltīga mehānisma palīdzību
>     (konusveida šķīvji, kas saspiež ķīļveida siksnu) ļauj izveidot
>     jebkādu pārnesumu, kā arī to plūdeni mainīt, kā rezultātā var
>     iegūt efektu, kāds ir motorlaivām – ieslēdzam motoru uz
>     konstantiem apgriezieniem, laiva uzņem ātrumu, bet motora ātrums
>     nemainās un tas vienmērīgi gaudo. Faktiski tas būtu optimālais
>     ekspluatācijas veids (apgriezieni, pie kuriem jauda/benzīna
>     patēriņš ir vislabākais), diemžēl cilvēki ir nervozas būtnes un
>     nespēj sagremot faktu, ka motors vienmērīgi dūc, motora
>     apgriezieni nemainās, bet auto brauc arvien ātrāk un ātrāk. Tāpēc
>     elektroniskā ieliek iešūtus “pārnesumus” un faktiski tas variators
>     tiek pakāpienveidīgi darbināts. Plusi – degvielas patēriņš tāds
>     pats, kā mehānikai. Mīnusi – mehānisms ir tik sarežģīts, ka
>     problemātiski pārvadīt lielu jaudu, tāpēc uz ļoti smagām un
>     jaudīgām mašīnām neliek. Sākotnēji nebija diez ko izturīgs, tagad
>     ir iemācījušies taisīt gana izturīgus. Sākotnēji tādi bija tikai
>     japāņiem, tagad arī citi ražotāji to izmanto.
>
>     4.Divsajūgu automāts. Sākotnēji VW ražojums, tagad ir arī dažiem
>     citiem. Faktiski tā ir robotizēta mehānika, bet ar diviem
>     sajūgiem. Rezultātā, kad grib pārslēgt ātrumus, tad no viena
>     pārnesuma neizņemot ar otru sajūgu pieslēdz otru pārnesumu un tad
>     vienu sajūgu atlaiž, otru nospiež. Rezultātā faktiski nejūt brīdi,
>     ka mainās pārnesumi (jauda ir vienmēr), minimāli ietekmē degvielas
>     patēriņu. Mīnusi – salīdzinoši dārgs, pirmie modeļi ātri noplīsa
>     (kā nekā tur divreiz vairāk visādu ķimertiņu, kam nosprāgt).
>     Pašlaik ir iemācījušies to verķi taisīt un ir gana izturīgs.
>
>     Bet. Kopumā var teikt, ka robotizētā mehāniska parasti ir ne pārāk
>     ātra un patīkama, bet lēta. Pārējie ir lietošanas ziņā patīkamāki,
>     bet dārgāki. Tomēr, ir jāskatās konkrētā marka, modelis un motora
>     tilpums, jo ļoti daudz ir atkarīgs no tā, kā noregulē elektroniku.
>     Līdz ar to pateikt vispārīgi – tādi automāti ir labi, šitādi
>     slikti – nevar. Tas ir atkarīgs no konkrētā gadījuma.
>
>     Cerot, ka jūs neko neieguvāt, tikai notērējāt pāris minūtes šo
>     sacerējumu lasot -
>
>     Ģirts
>
>     VW Touran 2.0TDI, 2016 (mehānika)
>
>     *From:*autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv
>     <mailto:di.lv at lists.autoliste.lv>[mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis
>     <mailto:autoliste-bounces%2Bgirts.karnitis>=di.lv at lists.autoliste.lv
>     <mailto:di.lv at lists.autoliste.lv>] *On Behalf Of *Vineta Rubene
>     *Sent:* Monday, April 10, 2017 9:04 PM
>     *To:* 'Viss par un ap auto!' <autoliste at lists.autoliste.lv
>     <mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>>
>     *Subject:* [Autoliste] Re: Alfa un Selespeed
>
>     Vai Volvo S60 ir vienīgais normālais automāts? Man tiešām nav
>     nekādu problēmu ar “nospiežu grīdā gāzpedāli lai dabūtu drusku
>     vairāk dinamikas”.
>
>     Jautājums ir pavisam reāls, jo agri vai vēlu būs jādomā par citu
>     auto, un automāts patīk – labprāt ņemtu atkal. Bet klausoties
>     briesmu stāstus par automātiem, nesaprotu, ko darīt.
>
>     Vineta
>
>     Volvo S60 2001
>
>     *From:*autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com at lists.autoliste.lv
>     <mailto:autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com at lists.autoliste.lv>[mailto:autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com at lists.autoliste.lv]
>     *On Behalf Of *Martins
>     *Sent:* Monday, April 10, 2017 8:56 PM
>     *To:* Viss par un ap auto! <autoliste at lists.autoliste.lv
>     <mailto:autoliste at lists.autoliste.lv>>
>     *Subject:* [Autoliste] Re: Alfa un Selespeed
>
>     Esmu braucis ar Toiojta Auris robo automātu ar kautkādu vidēja
>     izmēra benzīnmotoru. Nokristīju to par Nāves Kapsulu. Iemesls:
>     mierīgi pa šoseju apdzenu godīgi braucošu fūri, pamanu ka pretī
>     lido lidotājs. Vajadzētu ātrāk aizvākties: nospiežu grīdā
>     gāzpedāli lai dabūtu drusku vairāk dinamikas un pabeigtu manevru
>     ātrāk - robomāts mierīgi un nesteidzoties slēdz, un slēdz....
>     Šķita ļoti ilgi. Rezultātā nevis pabeidzu manevru, bet atcēlu. Jā,
>     varētu teikt, ka nebiju ņēmis vērā tādu gaunerīgumu un braukšanas
>     apstākļus. Bet būtu man tas pats auto ar rokas kārbu vai normālu
>     automātu, manevrs būtu pabeigts. Citādi - robomāts ērti slēgā
>     visu, pilsētā ērti un labi, vienīgi ļooti lēna vilkšanās
>     sastrēgumā ar pusnospiestu bremžpedāli laikam tai kārbai un
>     sajūgam nepatīk.
>
>     2017-04-10 20:37 GMT+03:00 lordramex at gmail.com
>     <mailto:lordramex at gmail.com> <lordramex at gmail.com
>     <mailto:lordramex at gmail.com>>:
>
>         ir braukts ar lupo kam bij robotomāts, kamēr strādā - ir ok,
>         kad sāk
>         čakareties tad bēdu leja - un salabot principā nevarēja,
>         beigas lupo
>         pārtapa par manuāli - kas ar nemaksāja maz... ja nākamais auto
>         jāizvēlas auto tad es no robottomāta pa gabalu
>
>         M.
>
>         On 10/04/2017, Smic _ <klusais07 at hotmail.com
>         <mailto:klusais07 at hotmail.com>> wrote:
>         >
>         > Iekrita acīs viena Alfa Romeo GT. BET – kārba ir tā dīvainā
>         Selespeed.
>         > Roboautomāts …. Ir kādam gadījies tādu dzīvē mēģināt  ?
>         Iespaidi ?
>         >
>
>         _______________________________________________
>         Autoliste mailing list
>         Autoliste at lists.autoliste.lv <mailto:Autoliste at lists.autoliste.lv>
>         http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
>
>     _______________________________________________
>     Autoliste mailing list
>     Autoliste at lists.autoliste.lv <mailto:Autoliste at lists.autoliste.lv>
>     http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
>
>
>
> -- 
>
> Karlis
>
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste

-- 
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.
www.projektam.lv

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20170411/ba1a2888/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list