<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<p>Es par motoriem ar 1000+ ņūtoniem un 16tk apgriezieniem. Ja vēl
tur pa vidu vismaz 2 ātrumu kārbu iemontētu (kāreiz tikai
robotizētā tur arī derētu), būtu ne tikai spridzeklis, bet arī
autobāņu karalis.<br>
</p>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">On 2017.04.11. 16:58,
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:raimonds.vilkss@gmail.com">raimonds.vilkss@gmail.com</a> wrote:<br>
</div>
<blockquote cite="mid:58ece110.4b152e0a.f076a.372c@mx.google.com"
type="cite">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered
medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
p.m-8062874759357741528msolistparagraph, li.m-8062874759357741528msolistparagraph, div.m-8062874759357741528msolistparagraph
{mso-style-name:m_-8062874759357741528msolistparagraph;
mso-margin-top-alt:auto;
margin-right:0cm;
mso-margin-bottom-alt:auto;
margin-left:0cm;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style>
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal">Es par kārbu robotizaciju..))</p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">ramonz</p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">Nosūtīts no: <a moz-do-not-send="true"
href="https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986">Pasts</a>
darbam ar Windows 10</p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div
style="mso-element:para-border-div;border:none;border-top:solid
#E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal" style="border:none;padding:0cm"><b>No: </b><a
moz-do-not-send="true" href="mailto:girts.karnitis@di.lv">Ģirts
</a><br>
<b>Nosūtīts: </b>otrdiena, 2017. gada 11. aprīlis 12:17<br>
<b>Kam: </b><a moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv">'Viss par un ap
auto!'</a><br>
<b>Tēma: </b>[Autoliste] Re: Atb.: Re: Alfa un Selespeed</p>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US">Vispār par
truckiem es īpaši neiedziļinājos, jo man likās, ka Vineta
nez vai savu Volvo S60 grib mainīt pret Volvo vilcēju.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US">Ģirts<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1
1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b><span lang="EN-US">From:</span></b><span
lang="EN-US">
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv@lists.autoliste.lv">autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv@lists.autoliste.lv</a>
[<a class="moz-txt-link-freetext" href="mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv@lists.autoliste.lv">mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv@lists.autoliste.lv</a>] <b>On
Behalf Of </b><a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:raimonds.vilkss@gmail.com">raimonds.vilkss@gmail.com</a><br>
<b>Sent:</b> Tuesday, April 11, 2017 11:50 AM<br>
<b>To:</b> Karlis <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:karlisd@gmail.com"><karlisd@gmail.com></a>; Viss par un
ap auto! <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv"><autoliste@lists.autoliste.lv></a><br>
<b>Subject:</b> [Autoliste] Atb.: Re: Alfa un Selespeed<o:p></o:p></span></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">TRUCK divīzijā šis jau ir noslīpēts ļoti
augstā līmenī. Daži labi pasaziervageni varētu pamācīties.<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">Ramonz,<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">Šad tad ACTROS pilots.<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">Nosūtīts no: <a moz-do-not-send="true"
href="https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986">Pasts</a>
darbam ar Windows 10<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1
1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b>No: </b><a moz-do-not-send="true"
href="mailto:karlisd@gmail.com">Karlis</a><br>
<b>Nosūtīts: </b>otrdiena, 2017. gada 11. aprīlis 11:11<br>
<b>Kam: </b><a moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv">Viss par un ap
auto!</a><br>
<b>Tēma: </b>[Autoliste] Re: Alfa un Selespeed<o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">Kur tie citi tur es ar...<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal">Esmu pieredzējis kā fūrē (MAN) robomāts
slēdz robus, uzsāk braukt un visu pārējo... Nu tur viss bija
labi nostrādāts - tik maigu sajūga atlaišanu, pēc skaņām un
gaitas vispār nevar pateikt, ka to dara robots, nevis
pieredzējis šoferis... Pie fūres slodzēm, stipri nodilsot
sajūgam uzsākšana smagos apstākļos paliekot drusku tireklīga
(kā ar lufti - uzdod, palaiž), tomēr tā esot sajūga, nevis
robota vaina.<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Protams, fūrē par dinamiku nevar runāt,
toties ilgmūžība un gaitas plūdenums bij lieliski.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Variators iekš JAZZ - skaista
braukšana, bet ar to 1,3motoru ārpus pilsētas bija čābīgi.
Nezinu kā remontos.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Automāti kā jau automāti - nav jāmaina
sajūgu, cits labāk slēdas cits sliktāk, bet remontēt viņus
negribētos :)<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">2017. gada 11. aprīlis 10:47 Ģirts <<a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:girts.karnitis@di.lv" target="_blank">girts.karnitis@di.lv</a>>
rakstīja:<o:p></o:p></p>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC
1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm
6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-top:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:5.0pt">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D">Manas divas kapeikas, kā no
razvratņika-tjeoretjika (visu mūžu esmu braucis
tikai ar rokas kārbu, bet es daudz lasu visādus
uzrakstus uz žogiem un šķūnīšiem). Eksistē vairāki
principiāli atšķirīgi automātu tipi (pie kam katrs
ražotājs izdomā savu firmas nosaukumu tam pašam
dzelzgabalam):</span><o:p></o:p></p>
<p class="m-8062874759357741528msolistparagraph"><span
style="color:#1F497D">1.</span><span
style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New
Roman",serif;color:#1F497D"> </span><span
style="color:#1F497D">Klasiskais hidrauliskais
automāts. Pazīstams gandrīz simts gadu, ir gana
ok.</span></p>
<p class="m-8062874759357741528msolistparagraph"><span
style="color:#1F497D">2.</span><span
style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New
Roman",serif;color:#1F497D"> </span><span
style="color:#1F497D">Robotizētā mehānika. Tā pati
mehāniskā kārba, bet auto pats māk nospiest sajūgu
un pārbīdīt “ātrumkloķi” (sabīdīt zobratiņus
pareizā pozīcijā. Galvenie plusi – lēts ražošanā
(faktiski pie mehāniskās kārbas ar minimālām
izmaiņām prisobačivajut tos bīdīšanas mehānismus
un ieliek drusku lētu ķīniešu elektronikas, kas to
visu vada) – krietni lētāk, nekā standarta
automāts, patēriņš arī īpaši nemainās. Bet var
teikt, ka ir automātiskā kārba, nav sajūgs
jāspaida un kloķis jārausta. Kā jau minēja pie
trūkumiem – parasti ir stipri lēns un tizls.
Parasti liek lētās mazmašīnītēs, vairumam daiļā
dzimuma patīk, jo viņas tāpat nekur neskrien un
viņām svarīgāka ir iespēja neslēgt ātrumus, nevis
dinamika.</span></p>
<p class="m-8062874759357741528msolistparagraph"><span
style="color:#1F497D">3.</span><span
style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New
Roman",serif;color:#1F497D"> </span><span
style="color:#1F497D">Variators. Verķis, kas ar
viltīga mehānisma palīdzību (konusveida šķīvji,
kas saspiež ķīļveida siksnu) ļauj izveidot jebkādu
pārnesumu, kā arī to plūdeni mainīt, kā rezultātā
var iegūt efektu, kāds ir motorlaivām – ieslēdzam
motoru uz konstantiem apgriezieniem, laiva uzņem
ātrumu, bet motora ātrums nemainās un tas
vienmērīgi gaudo. Faktiski tas būtu optimālais
ekspluatācijas veids (apgriezieni, pie kuriem
jauda/benzīna patēriņš ir vislabākais), diemžēl
cilvēki ir nervozas būtnes un nespēj sagremot
faktu, ka motors vienmērīgi dūc, motora
apgriezieni nemainās, bet auto brauc arvien ātrāk
un ātrāk. Tāpēc elektroniskā ieliek iešūtus
“pārnesumus” un faktiski tas variators tiek
pakāpienveidīgi darbināts. Plusi – degvielas
patēriņš tāds pats, kā mehānikai. Mīnusi –
mehānisms ir tik sarežģīts, ka problemātiski
pārvadīt lielu jaudu, tāpēc uz ļoti smagām un
jaudīgām mašīnām neliek. Sākotnēji nebija diez ko
izturīgs, tagad ir iemācījušies taisīt gana
izturīgus. Sākotnēji tādi bija tikai japāņiem,
tagad arī citi ražotāji to izmanto.</span></p>
<p class="m-8062874759357741528msolistparagraph"><span
style="color:#1F497D">4.</span><span
style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New
Roman",serif;color:#1F497D"> </span><span
style="color:#1F497D">Divsajūgu automāts.
Sākotnēji VW ražojums, tagad ir arī dažiem citiem.
Faktiski tā ir robotizēta mehānika, bet ar diviem
sajūgiem. Rezultātā, kad grib pārslēgt ātrumus,
tad no viena pārnesuma neizņemot ar otru sajūgu
pieslēdz otru pārnesumu un tad vienu sajūgu
atlaiž, otru nospiež. Rezultātā faktiski nejūt
brīdi, ka mainās pārnesumi (jauda ir vienmēr),
minimāli ietekmē degvielas patēriņu. Mīnusi –
salīdzinoši dārgs, pirmie modeļi ātri noplīsa (kā
nekā tur divreiz vairāk visādu ķimertiņu, kam
nosprāgt). Pašlaik ir iemācījušies to verķi taisīt
un ir gana izturīgs.</span></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D"> </span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D">Bet. Kopumā var teikt, ka
robotizētā mehāniska parasti ir ne pārāk ātra un
patīkama, bet lēta. Pārējie ir lietošanas ziņā
patīkamāki, bet dārgāki. Tomēr, ir jāskatās
konkrētā marka, modelis un motora tilpums, jo ļoti
daudz ir atkarīgs no tā, kā noregulē elektroniku.
Līdz ar to pateikt vispārīgi – tādi automāti ir
labi, šitādi slikti – nevar. Tas ir atkarīgs no
konkrētā gadījuma.</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D"> </span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D">Cerot, ka jūs neko
neieguvāt, tikai notērējāt pāris minūtes šo
sacerējumu lasot - </span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D">Ģirts</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D">VW Touran 2.0TDI, 2016
(mehānika)</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><span
style="color:#1F497D"> </span><o:p></o:p></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1
1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><b><span
lang="EN-US">From:</span></b><span
lang="EN-US">
autoliste-bounces+girts.karnitis=</span><a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:di.lv@lists.autoliste.lv"
target="_blank"><span lang="EN-US">di.lv@lists.autoliste.lv</span></a><span
lang="EN-US"> [mailto:</span><a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste-bounces%2Bgirts.karnitis"
target="_blank"><span lang="EN-US">autoliste-bounces+girts.karnitis</span></a><span
lang="EN-US">=</span><a moz-do-not-send="true"
href="mailto:di.lv@lists.autoliste.lv"
target="_blank"><span lang="EN-US">di.lv@lists.autoliste.lv</span></a><span
lang="EN-US">] <b>On Behalf Of </b>Vineta
Rubene<br>
<b>Sent:</b> Monday, April 10, 2017 9:04 PM<br>
<b>To:</b> 'Viss par un ap auto!' <</span><a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv"
target="_blank"><span lang="EN-US">autoliste@lists.autoliste.lv</span></a><span
lang="EN-US">><br>
<b>Subject:</b> [Autoliste] Re: Alfa un
Selespeed</span><o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt">Vai
Volvo S60 ir vienīgais normālais automāts? Man
tiešām nav nekādu problēmu ar “nospiežu grīdā
gāzpedāli lai dabūtu drusku vairāk dinamikas”. <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt">Jautājums
ir pavisam reāls, jo agri vai vēlu būs jādomā par
citu auto, un automāts patīk – labprāt ņemtu atkal.
Bet klausoties briesmu stāstus par automātiem,
nesaprotu, ko darīt.<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt">Vineta<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt">Volvo
S60 2001<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><a
moz-do-not-send="true"
name="m_-8062874759357741528__MailEndCompose"> </a><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"><b><span
lang="EN-US">From:</span></b><span lang="EN-US">
</span><a moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com@lists.autoliste.lv"
target="_blank"><span lang="EN-US">autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com@lists.autoliste.lv</span></a><span
lang="EN-US"> [</span><a moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com@lists.autoliste.lv"
target="_blank"><span lang="EN-US">mailto:autoliste-bounces+vineta.rubene=gmail.com@lists.autoliste.lv</span></a><span
lang="EN-US">] <b>On Behalf Of </b>Martins<br>
<b>Sent:</b> Monday, April 10, 2017 8:56 PM<br>
<b>To:</b> Viss par un ap auto! <</span><a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:autoliste@lists.autoliste.lv"
target="_blank"><span lang="EN-US">autoliste@lists.autoliste.lv</span></a><span
lang="EN-US">><br>
<b>Subject:</b> [Autoliste] Re: Alfa un Selespeed</span><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt">Esmu
braucis ar Toiojta Auris robo automātu ar kautkādu
vidēja izmēra benzīnmotoru. Nokristīju to par
Nāves Kapsulu. Iemesls: mierīgi pa šoseju apdzenu
godīgi braucošu fūri, pamanu ka pretī lido
lidotājs. Vajadzētu ātrāk aizvākties: nospiežu
grīdā gāzpedāli lai dabūtu drusku vairāk dinamikas
un pabeigtu manevru ātrāk - robomāts mierīgi un
nesteidzoties slēdz, un slēdz.... Šķita ļoti ilgi.
Rezultātā nevis pabeidzu manevru, bet atcēlu. Jā,
varētu teikt, ka nebiju ņēmis vērā tādu
gaunerīgumu un braukšanas apstākļus. Bet būtu man
tas pats auto ar rokas kārbu vai normālu automātu,
manevrs būtu pabeigts. Citādi - robomāts ērti
slēgā visu, pilsētā ērti un labi, vienīgi ļooti
lēna vilkšanās sastrēgumā ar pusnospiestu
bremžpedāli laikam tai kārbai un sajūgam nepatīk.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt">2017-04-10
20:37 GMT+03:00 <a moz-do-not-send="true"
href="mailto:lordramex@gmail.com"
target="_blank">lordramex@gmail.com</a> <<a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:lordramex@gmail.com"
target="_blank">lordramex@gmail.com</a>>:<o:p></o:p></p>
<blockquote style="border:none;border-left:solid
#CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm
6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-top:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:5.0pt">
<p class="MsoNormal" style="margin-left:9.6pt">ir
braukts ar lupo kam bij robotomāts, kamēr
strādā - ir ok, kad sāk<br>
čakareties tad bēdu leja - un salabot principā
nevarēja, beigas lupo<br>
pārtapa par manuāli - kas ar nemaksāja maz...
ja nākamais auto<br>
jāizvēlas auto tad es no robottomāta pa gabalu<br>
<br>
M.<br>
<br>
On 10/04/2017, Smic _ <<a
moz-do-not-send="true"
href="mailto:klusais07@hotmail.com"
target="_blank">klusais07@hotmail.com</a>>
wrote:<br>
><br>
> Iekrita acīs viena Alfa Romeo GT. BET –
kārba ir tā dīvainā Selespeed.<br>
> Roboautomāts …. Ir kādam gadījies tādu
dzīvē mēģināt ? Iespaidi ?<br>
><br>
<br>
_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv"
target="_blank">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste"
target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
<p class="MsoNormal" style="margin-left:4.8pt"> <o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"
style="mso-margin-top-alt:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:12.0pt;margin-left:4.8pt"><br>
_______________________________________________<br>
Autoliste mailing list<br>
<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a><br>
<a moz-do-not-send="true"
href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste"
target="_blank">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
<p class="MsoNormal"><br>
<br clear="all">
<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal">-- <o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal">Karlis<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
<pre wrap="">_______________________________________________
Autoliste mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Autoliste@lists.autoliste.lv">Autoliste@lists.autoliste.lv</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste">http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.projektam.lv">www.projektam.lv</a></pre>
</body>
</html>