[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Tue Apr 26 13:47:34 EEST 2016


Vai baumas par neizdevušos modeli nebija par pirmo gadu Touraniem? Pašreizējais Touran vispār ir uz jaunas platformas un ar veco Touran viņam, kā noprotu, kopīga ir tikai līdzīga ražotāja bļemba.

 

Ģirts

 

From: autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv [mailto:autoliste-bounces+girts.karnitis=di.lv at lists.autoliste.lv] On Behalf Of TQ
Sent: Tuesday, April 26, 2016 11:04 AM
To: Viss par un ap auto!
Subject: [Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

 

Pašam ir 2006 gada touran. Braucu jau 8 gadus.

Nav ne vainas.

 

Diezgan ietuilpīgs.

Ja izņem otro sēdekļu rindu, var iedabūt gan ledusskapi, gan citus izmētā palielus priekšmetus.

 

Vienīgais kas šad un tad kaitina ir drošības jostu klaboņa otrajā rindā.

Tauta izkāpj, bet jostu nesakārto. Josta paliek sašķiebusies un metāla klipsis sitas pret durvju plastamas apšuvumu. :)

 

TQ

 

2016-04-24 10:53 GMT+03:00 Jānis <je at ktf.rtu.lv>:

es savukārt no atbildīgajiem par autoparkiem puses dzirdēju, ka touran esot viens no neveiksmīgākajiem VW modeļiem.

Pats braukāju ar gāzētu 96 gada Sharan un priecājos. Bračka savukārt priecājas par pāris gadus vecu Sharan.

Citēts Raimonds Vilks <raimonds.vilkss at gmail.com>
Sun, 24 Apr 2016 10:41:11 +0300:

 

Es būtu skatījies s-max vai sharan. par sharanu nezinu, bet s-max vadās
labāk kā lielākā daļa kompaktklases heču, izmērs tāds pats kā mondeo ( pat
dažus cm īsāks), ergonomika perfekta, pārredzamība perfekta, powershift
ideāls. Bet ja nebija piedāvājuma tad saprotu..... arī touran ir ok izvēle,
lai gan tā nav viena kategorija ar s-,max. tourans tomēr ir iztaipīts golfs
, sharaans -passaats.
Jekburā gadījumā, apsveicu ar izvēli un lai labi ripo.
Nebūtu slikti dzirdēt atsauksmes pēc ilgākas lietošanas, visus plusus un
mīnusus.

ramonz

2016. gada 31. marts 19:59 Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> rakstīja:

Pagājušo vasaru izmēģināju vingrinājumu - kādu jaunu auto es pirktu, ja
pirktu. Bieži braucu pa Rīgu viens vai divatā, tikpat bieži braucam pieci,
plus bagāžniekā pāris aomas, trīs mugursomas, ģitāra utml brīnumi
(piemēram, skrituļslidas). Diezgan regulāri (2-3 x mēnesī) braucam 7, bet
tas ir īsi gabali un var nebūt pārāk ērti (bet noteikumu robežās) un somas
var paturēt rokā.
Vispirms atkrita 5 vietīgie auto, jo ja 7 vietas varētu noupurēt, tad tas,
ka aizmugurē 3 vietas faktiski ir uz papīra mani galīgi neapmierināja. Pie
tam jo krutāks auto, jo neērtāk nabagam aizmugurē vidū. Atmetu kompaktklasi
(Astra utml, jo tomēr aizmugurē pamaz vietas trijiem). No piecvietīgiem
universāļiem subjektīvi ņemamākie (par kuriem būtu gatavs maksāt) likās
Toyota Avensis un Skoda Octavia. Citi neuzrunāja.
"Džipmašīnas" es tā īsti nesaprotu, tāpēc nemaz neskatīju.
Otra izvēle, ko nopietnāk izpētīju - 7 vietīgi kompaktveni. Plusi - 7
vietas (īsiem braucieniem),  trīs atsevišķi beņķi otrajā rindā, gana liels
bagāžnieks, gana mazi pa Rīgu stumdīties un parkoties. Ceysler Voyager man
likās par lielu - nav man tik liela ego un tas izmērs man likās par lielu.
Daži secinājumi. 10 gadus braukāju ar dažādām Zafirām, tāpēc sāku ar Opel
Zafira Tourer. Āra dizains smuks, iekšas dizains smuks, beidzot cilvēcīgi
lokās beņķi, vadītājam priekšā daudz podziņu, dizains uzrunāja, bet.,, (par
to vēlāk).
Peugeot 5008 - franču un itāļu autobūvei īsti neuzticos. Salonā lokot
beņķus kau kāds kloķis jau noļumēja - tā arī nenolocīju. Šo auto atmetu.
Toyota verso - maziņš. 3. rindā vieta tikai japāņu pusaudžiem, ja vidējā
rindā arī sēž japāņu pusaudži un sabīda vidējo beņķi uz priekšu. Izmēģināju
braukt - nekādu emociju. Podziņu un plastmasiņu dizains atgādina žiguli,
prasījās kājās gumijas zābakus. Kopumā neuzrunāja.
Renault grand espace - neuzrunāja galīgi, nedz auto, nedz salona
darbinieki ne reizi, kaut ložņāju ap to auto kādas 20 minūtes.
Mazda5 - maziņš, otrā rindā vidū tas harikiri beņķis nepatika.
Citroen C4 - es viņu nesapratu no dizaina viedokļa.
Ford C-MAX - maziņš aizmugurējā rindā.
Ford S-MAX - drusku pa lielu, pie tam mainījās paaudzes un varēja dabūt
tikai noliktavas atlikumus.
VW Touran. Līdz šim neizskatīju, jo nepatika beņķu locīšana un bērni
bļāva, ka 3. rindā nav vietas. Jaunais Touran iepatikās - āra dizains kā
ledusskapja iepakojuma kastei (C) Klarksons, iekša kaut kas pārmoderni
luksusīgs, ar melnu klavierlaku pārklāti paneļi. Pogas divreiz mazāk, nakā
Zafirā. Bet beņķi smuki lokās un bīdās un bērni atzina, ka ir ērti gan
otrā, gan trešā rindā.
Tad es izbraucu gan ar Zafiru, gan Touranu.
Zafirai redzamība galīgi nekāda. Iepriekšējām jau ir nekāda, jaunajai vēl
sliktāk. Pa Krasteni braucu taustīdamies, ka kādu nenotaranēju. Pa Maskavas
ielas bruģi laiku pa laikam bija tādi sitieni, it kā ar kuvaldu sistu pa
beņķi - sajutu gan ar mugurkaulu, gan rīkli. Plus vēl dīzeli pilsētniekam
kā man, kas var arī mēnesi neizskraidināt auto pa šoseju, ieteica neņemt,
bet benzīnniekam (kuru varētu ņemt) nav manuālā kārba (kaut kā man tie
automāti joprojām nepriecē).
Izbraucu ar Touran un sāku saprast, kāpēc žurnālisti ir tādā sajūsmā par
VW. Redzamība lieliska, vadāmība lieliska, podziņu un kloķīšu varbūt nav
daudz, bet visi ir tur, kur es tos meklēju un viss strādātā kā man liekas
loģiski.
Nu kaut kā tādas subjektīvās pārdomas. Ceru, ka esat vīlušies izlasot līdz
galam. Vēl ceru, ka varētu sākties kāds aktīvāks fleims par auto markām,
modeļiem, idiotiem, kas neko nejēdz no automātiem vai parketdžipiem,
stulbiem VW fanbojiem utml.


Ģirts
Sent from my Nokia 1610
_______________________________________________
Autoliste mailing list
Autoliste at lists.autoliste.lv
http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste




_______________________________________________
Autoliste mailing list
Autoliste at lists.autoliste.lv
http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste

 

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20160426/f6fdcc7a/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list