[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

Jānis je at ktf.rtu.lv
Sun Apr 24 10:53:38 EEST 2016

es savukārt no atbildīgajiem par autoparkiem puses dzirdēju, ka touran
esot viens no neveiksmīgākajiem VW modeļiem.

Pats braukāju ar gāzētu 96 gada Sharan un priecājos. Bračka savukārt
priecājas par pāris gadus vecu Sharan.

Citēts Raimonds Vilks <raimonds.vilkss at gmail.com>
Sun, 24 Apr 2016 10:41:11 +0300: