[Autoliste] Re: Atbilde uz veco laiku jautàjumu

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Sun Apr 24 10:41:11 EEST 2016

Es būtu skatījies s-max vai sharan. par sharanu nezinu, bet s-max vadās
labāk kā lielākā daļa kompaktklases heču, izmērs tāds pats kā mondeo ( pat
dažus cm īsāks), ergonomika perfekta, pārredzamība perfekta, powershift
ideāls. Bet ja nebija piedāvājuma tad saprotu..... arī touran ir ok izvēle,
lai gan tā nav viena kategorija ar s-,max. tourans tomēr ir iztaipīts golfs
, sharaans -passaats.
Jekburā gadījumā, apsveicu ar izvēli un lai labi ripo.
Nebūtu slikti dzirdēt atsauksmes pēc ilgākas lietošanas, visus plusus un
mīnusus.

ramonz

2016. gada 31. marts 19:59 Ģirts Karnītis <girts.karnitis at di.lv> rakstīja: