[Autoliste] Re: Pretaizdzīšanas uzparikte.

Mr.X Co mrxxco at gmail.com
Wed Apr 6 10:17:49 EEST 2016

Vari likt to imobilaizeru, bet:
1. nedari to lielajos servisos, jo vinji liek visiem standarta vietaas
paarraujot standarta kjeedes, kur sliktie viirinji tos ljoti aatri
novaac nost, labaak atrod kaadu uzticamu un zinoshu individuaalu
meistaru;
2. to vajag likt pareizi, man peedeejai mashiinai liekot meistars ljoti
negribiigi atzinaas kuras kjeedes tiek paarrautas, jo taas esot vinja
iipashaas zinaashanas uzkraatas daudzu gadu garumaa t.i. atrasta taada
kombinaacija, kas noslaapee mashiinu, bet nemet aaraa nekaadas kljuudas
un attieciigi nav iespeejams atrast kas tieshi ir paarrauts.