[Autoliste] Re: ATB: Re: akumulators rīgā

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Mar 31 14:49:55 EEST 2016

Tas Suzuki Lacetti, ja neskaita drošību (super mīksti tie bleķi), esot
prasts un puslīdz uzticams dranduļets.
Savukārt, Mazda - to gadu rūsa izplatās notiek ātrāk par skaņu, tādēļ,
atšķirībā no Opeļa nav dzirdama.

Es iesaku skatīties uz Fobia, Astra H, Ford Focus, Toyota Corolla - tik pat
prasti, bet uzticamāki, pieejamāki un drošāki. Katram no tiem, protams,
savi gļuki.

2016. gada 31. marts 08:30 <janis.prusis at riga.lv> rakstīja:

Karlis