[Autoliste] ATB: Re: akumulators rīgā

janis.prusis at riga.lv janis.prusis at riga.lv
Thu Mar 31 08:30:08 EEST 2016

Piekrītu, izvēle tiešām dīvaina. Kritēriji, pēc kuriem nonācu pie tādas: cena ne vairāk par 4tk, reāls nobraukums ne vairāk par 130tkm, benzīns jo nobraukumi šobrīd sanāk tikai ap 13tk gadā), reāla iespēja braukt četriem cilvēkiem ar bagāžu un tehniska vienkāršība un uzticamība (šis auto ir tikai un vienīgi pārvietošanās līdzeklis, papildus ekstras nav ekononiski pamatotas).
Prusaks