[Autoliste] Re: par vilcieniņiem/Jaunās ES prasības no 1.Novembra

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Nov 3 23:55:48 EET 2015

Par smagajiem rindā es nedomāju, ka visi tādi ir. Noteikti, ka Austrālijā
tā notiek, tomēr pie mums reti kad 2 fūres viena aiz otras ir "brāļi" -
dažādas firmas, dažādi maršruti un katrs atsevišķi arī ir cilvēks. Da i pie
mums arī tie attālumi nav tik lieli. Lai gan pa kādam guļošajam jau ir, tā
pat kā vieglajos.

2015. gada 3. novembris 23:31 Jānis Bērziņš <janis.berzins at hotmail.com>
rakstīja:

Karlis