[Autoliste] Re: par vilcieniņiem

Karlis karlisd at gmail.com
Thu Oct 29 19:24:45 EET 2015

Nevis apdzīšana, bet apsteigšana. Šie termini bieži tiek jaukti. Ideja tur
tāda - otrā fūre iet tuvu aiz aiz pirmās fūres, pirmā aizguļās, pēdējā
brīdī pamana priekšā traucēkli (vai arī beidzot sagaida brīvu otro joslu),
ieliek otrā joslā. Otrā fūre ar ātrumu, piemēram, 80, ierauga, ka priekšā
velkas asfaltpelēks un bariņš riteņbraucēju uz, piemēram, 30. Aiz opeļa ir
riteņbraucējs, kurš lieto aizvēju. Poļu fūre vairs nepaspēj sadzēsties un
piespiež riteņbraucēju pie opeļa, pārējos izmētā pa malu malām.
Skaidrs, ka fūrists pēc būtības ir vainīgs - distance, ātrums. Treneris
otro fūri nebūtu pamanījis gana laicīgi, pat tad, ja būtu viņam 4 palīgi.
Un tomēr - katru dienu braukāt ar tādu ātruma starpību pa tik noslogotām
šosejām ar tik dārgu un galvenais - tik neaizsargātu kravu - tas nav tā ka
baigi prātīgi.

2015. gada 29. oktobris 19:03 Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> rakstīja:

Karlis