[Autoliste] Re: par vilcieniņiem

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Oct 29 19:03:17 EET 2015

Kāda nepārredzama apdzīšana - tad es neesmu sapratusi kur tas vispār notika.
Un kurā joslā tie velo bija, ja viņos no blakus joslas ielikās? Nē, ja ir
blakus josla, tad apdzīšanas nav.
BET - es par ko citu. Par to, ka cilvēks, kurš pavada nepilngadīgas
personas, faktiski nodarbojas ar blakuslietām. Kamdēļ analoģijai pieminēju
aizliegtās telefonsarunas autovadīšanas laikā un, iespējams, nepieciešamo
šoferi (otru personu automobīlī). Konkrētā fūre ņepričom - tas treneris šito
šitā dara turpat katru dienu, vai ne?
m.

Nu, nebūtu viņš ar sportistiem runājis? Un? To ka no blakus joslas kāds
pilnīgi neadekvāti liks pakaļā neviens nevar paredzēt. Pat tad ja
pamanītu - vai fūrists bija spējīgs tobrīd pieņemt adekvātu lēmumu, ja
pavadošais auto piepeši sāktu aktīvi signalizēt? Spriežot pēc situācijas
- nē, ja jau uzprasījās uz nepārredzamu apdzīšanu.
Arī man ne pārāk patīk riteņbraucēju trenniņi pa šoseju, bet nu kautkādu
auto bīdīšanos pa ceļu var redzēt jau vismaz puskilometru pirms tam! Ja
skatās un filmē apkārt notiekošo!

G.