[Autoliste] Re: par vilcieniņiem

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Oct 29 12:46:46 EET 2015

Pielejam eļļu 1 – tas treners toč, toč nemaz un ne pa kam nav ar savu daļu (!) vainas? Es joprojām par vilcieniņiem.
Eļļa 2 – samulsu, kad pirmajā vakarā klausījos trenera stāstu “braucu, skatos tehniku, mikrofonā saku puišiem, skatos spoguļos vai nav kas bīstams”... nu pilnīgs trejgalvu pūķis. Pa mobilo runāt aizliegts, bet pētīt, komentēt un ko vēl – urā, uz priekšu.
Neteikšu, ka vienalga kuru sodīs, bet es ne par to. Es par to, lai uz priekšu drošāk. Man tur prasās ja ne otrs auto, tad vismaz šofers un treneris lai sēd blakus un pēta ko grib. PROTAMS, ka šis nav konkrētās avārijas cēlonis, tas ir tikai (?) izgaismojis arī to.
maara