[Autoliste] Kur eļļas maiņa?

Vineta Rubene Vineta.Rubene at lattelecom.lv
Thu Oct 8 10:00:01 EEST 2015

Klau, nezinat kāds, vai Pļavniekos, bijušajā UnoX benzīntankā vēl ir eļļas maiņa?
Es tur daudzus gadus mainīju, bet tagad sakarā ar dislokācijas maiņu tālu jābrauc, uz dullo negribas braukt.

Varbūt ir kāda cita laba vieta maršrutā centrs-Rumbula? Iebraucu vienā kaut kādā servisā, uz kura bija rakstīts „eļļas maiņa” un aplauzos – eļļa viņiem nav uz vietas, 2 dienas gaidīju, kamēr „atrada”, tad paziņoja, ka eļļa maksās 70 eur. Šķiet, ka Pļavniekos es tiku cauri ar 50 ar visu darbu.

Vineta
Volvo S60 2002