[Autoliste] Re: Vienvirziena iela un veloceliņš

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Oct 5 23:37:22 EEST 2015

brr... tātad, par pārkāpumu ir atbildīgi *visi*? :D pārējie satiksmes
dalībnieki, valdība, policija, laika apstākļi, mēness fāze, utt.? :D

vai tomēr nebūtu vienkāršāk, ja tiktu ievēroti CSN, tai skaitā punkts par
to, ka satiksmes dalībniekiem ir tiesības uzskatīt, ka arī pārējie
satiksmes dalībnieki ievēros CSN (
http://likumi.lv/ta/id/90585-celu-satiksmes-noteikumi#p-48136). un ja viņi
neievēro - paši vainīgi. :)

nē nu, es neaicinu izrullēt visus pret fāzi braucošos velosipēdistus vai
gājējus pie sarkanā - tā papīru smērēšana nav to vērta, bet varbūt pamainīt
attieksmi pret šito "pofig, ganjau palaidīs, mani tak braukt nost nevar". :)

---
Rinalds
File:///