[Autoliste] Re: Auto ledusskapis

Jānis Bērziņš janis.berzins at hotmail.com
Thu Jun 11 18:46:47 EEST 2015

Peltjē elements :-)
Pluss ir tāds, ka ziemā viņš māk piesildīt lai viss nesasalst, kompresors to diez vai varētu.
Jau sarunāju pie viena Vaeco izplatoša kantora aiziet aptaustīt.
Pēc teh. datiem tas verķis ēd ap 4 A, kas man liek domāt, ka to nevar tā vienkārši atstāt pie auto pieslēgtu,
4 A ir par traku, ja ēd visu laiku. Ja epizodiski - tad varbūt.

Janis