[Autoliste] Re: Auto ledusskapis

Krisjanis Ozolins ozolins90 at gmail.com
Thu Jun 11 11:25:12 EEST 2015

Tā auto saldētāji ir divu veidu ar kompresoru (dārgi) un aukstumkastes bez
kompresora, iekšā elements kas dzesē ja nemaldos bimetālisks kkas.
Normāls ražotājs ir Vaeco viņš arī Mobicool.
Bijušais Peugeot centrs Astras ielā, saucas Autoeksperts tur ir visādi
varianti.

Krishs
reklamē bijušo darba vietu