[Autoliste] Re: Auto ledusskapis

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Wed Jun 10 01:09:02 EEST 2015

Par iegādi - nepateikšu. Tak ir tāda lieta kā aukstumsomas, kuras noteiktu
laiku saglabā visu pietiekoši aukstu.

Par elektrību - vai nu jāliek grabažniekā papildus aķis, kuram tad jāvieno
klāt tas ledusskapis vai arī jāvelk vadi pa tiešo uz aķi. Otrajā gadījumā
pastāv risks atnākt pie auto un secināt, ka tas nelec ;)

/Reinis