[Autoliste] Re: MTZ 52 riepas atdaliishana

Andris Celms acelms at gmail.com
Fri Apr 10 10:04:22 EEST 2015

 Plds. Palaimeejaas man gadiities vecaa ruudiijuma kolch/sovhoza
traktoristu kompaanijaa. Probleemu atpazina, tikko paveeru muti. Tevis
ieteiktaa miekskjeeshana ar soljarku bijis ljoti labs liidzeklis iipashi
nepakljaaviigaam riepaam un, ja laiks nespiezh. Galvenais vinju "uzvaras
ierocis" 1nmeer bijushi "kautkur tik" (~7cm, uz aci) gari 50mm
lenjkjdzelzha gabali un kuvalda pa to kanti. Par malkas
kjiiljiem,fiskarlauzni un passaatu tikai iereeca.

 Tagad esmu nobrunjojies. Aizlaiziishu nesenaas reetas un pameegjinaashu
sho HiTech'u.

WBR, Beard