[Autoliste] Re: MTZ 52 riepas atdaliishana

arc arc at intelectuals.net
Tue Apr 7 23:08:37 EEST 2015

Andris Celms wrote on 2015.04.06. 23:25:

>   Nepatiik man traktori ar tukshu priekshas riteni. Nonjeemu riteni,
> taalaak "tikai" riepa jaanonjem, pie kameras jaatiek - diagnostikai un
> remontam. Mhm..
>
>   Tika VW Passats uzbraukc, malkas skaldaamie kjiilji, Fiskar lauznis,
> kuvalda, montjiroffkas seciigi un, manupraat, pat logjiskaa seciibaa
> pielietoti. Figvam. Gadu desmitiem neaiztiktaa Belarusa riepa burtiski,
> monoliiti ar disku saleejusies! Pat WD40 tika iepuusc, naivaa ceriibaa.

wd40 švakko līdzēs, ga gribās šitā kautko mēģināt "miekšķēt" tad labāk
vienkārši saliet ar soļarku, sakrāmēt lupatas pa perimetru, vēlreiz
saliet un atstāt uz pāris dienām. tik jāuzpasējās lai neviens spičku
nepielaiž ;-)

>   Diena beigta, pirxti atdauziiti un jau gliiti noplaaxteroti. A
> rezultaata njauuuu!
>
> Moh kaadam ir recepte, kaa taas fckn pielipushaas riepas demonteejas?

bedloku tak noņēmi, jeb vai tāda nemaz nebi?
ja kārtīgi piecepis, baidos ka bez spectūļa -  gana jaudīga atspiedēja,
cauri netiksi. nopietna tehnika prasa nopietnu pieeju.
ir bortētas tādas riepas, bet tās parasti vairs nevaig veselas dabūt
nost, tad var droši ar fleksi un piecepumu ar fleksi + ežubirsti no
diska malām.

ja tuvākais pieejamasi atspiedējs nevelk, nāksies vilkt visu riteni uz
kādu kravinieku riepotavu. pats esmu vedis šadus "dižripuļus" uz mārupi,
to kantori, kas plieņciema ielā pie "līkuma". sanāk ātāk un vienkāršak.