[Autoliste] Re: Autoskola SIA “Drošas braukšanas skola” - atsauksmes

odze odze at baltinet.lv
Tue Feb 24 16:59:32 EET 2015

Es ieteiktu neatkarīgi no skolas paņemt vēl vienu instruktoru.
Man nācās paņemt otru, lai 2 nedēļu laikā (bija reiz tik īsi kursi) pie
Rīgas ielām pierastu (priekšzināšanas bija tikai ar tēva auto pa šosejām
un lauku ceļiem braukt). Tagad nav problēma pie jebkura auto stūres
nosēsties un braukt.
Bet mana mamma, kas lika tiesības 57 gados :) ar diviem instruktoriem
daudz drošāk uz ceļa jūtas. Viens iemācīja vienu, bet otrs kaut ko citu.
Viens vispār bija interesants un pa kluso spieda uz gāzes pedāli, lai
mamma ar atļauto ātrumu brauktu nevis vilktos kā iesācējs :))) Tagad
mamma droši pa ielām braukā un tikai mazliet ķerās ar parkošanos :DD

Evija

arc @ 2015-02-24 16:48 rakstīja: