[Autoliste] Re: Autoskola SIA “Drošas braukšanas skola” - atsauksmes

arc arc at intelectuals.net
Tue Feb 24 16:48:53 EET 2015

Janis Berzins wrote on 2015.02.23. 20:01:
> Sveiki visapkārt.
>
> 1 no atvasēm sacepusies ka vajag tiesības iegūt akurāt minētajā skolā.

nuja, te jau apskaidroja, kas par lietu :-)
betnu ir jau ari viena no top skolām .lv un šefs pats gonščiks būdams
pie šprices ar liek medaļotus amatbrāļus, turklāt ne tādus, kas tikvien
baranku prot grozīt, bet tādus kam ari diplomi augstās skolās, znacht
ari kvalitātīvi runāt māk :-) nu vismaz sākumā tā bija :-))
visu cieņu, imho autoritātē tik gulbenes seniors līdzi tur (vai otrādi)
:-)))

cia lieta, cik par to sencis gatavs atpogāt (es nezinu cenas), bet tur
jau atkal nostrādā vecais labais joks ka uz drošības rēķina neeiaupīsi,
jo īpaši ja runa par atvasēm.

jautājums pa lielam filozofisks, jo neba jau skola vien izšķir kāds
civēks (braucējs) beigās sanāk,  bet ja atvase pati grib, tad tak tā

imho