[Autoliste] Re: Autoskola SIA “Drošas braukšanas skola” - atsauksmes

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Feb 24 13:56:07 EET 2015

Par 333 domāju vairāk tādā sakarā - jaunietim varētu būt lielas cerības, ka
instruktors parausta roķeni uz kāda apsaluša laukuma, pastāsta vairāk ko
darīt, ja saslīd utml.

Ar teoriju ir tā - labs instruktors, protams, palīdz, bet principā pašam
tur ir jāatrod savu loģiku, savus trikus, kā atcerēties zīmju darbības
zonas un lampiņu nedegšanas noteikumus. Vēl daudz jādrillē csdd.lv lapā
eksāmenu.

Ar braukšanu - ir autoskolas (instruktori), kas māca nolikt eksāmenu. Ir
tādi, kuri māca braukt un eksāmenu vairāk atstāj paša ziņā (protams, dodot
padomus arī eksāmenam, jo - csdd no eksāmenu rezultātiem taisa reitingu un
sliktām skolām ņem nost licences). Protams, skolai lētāk ir ātri sagatavot
eksāmenam un - pēc tam - jau pie stūres ar tiesībām kabatā - jaunais
šoferis gada laikā apgūst izdzīvošanu ielās.

Priekš tam var pētīt instruktoru atsauksmes kaut kur sociālajos auto
portālos, gan jau kaut ko var izlobīt.

2015. gada 23. februāris 23:58 Janis Berzins <janis.berzins at apollo.lv>
rakstīja:

Karlis