[Autoliste] Re: Autoskola SIA “Drošas braukšanas skola” - atsauksmes

Janis Berzins janis.berzins at apollo.lv
Mon Feb 23 23:58:17 EET 2015

Paldies, nezināju par tādiem reitingiem, jau pētu. Tiesa, vienīgo
pareizo atbildi tie nedod.
Par 333 diez vai. Bet to es kaut kad sievai uzdāvināju, loti laba dāvana.
Kad dzimšanas diena ir rīt, dāvanas nav, laika nav un arī ideju nav, tad
iespēja izdrukāt no weba
to drošas barukšanas biļeti ir kā atpestīšana :-)

Janis