[Autoliste] Re: Rīga- Daugavpils

arc arc at intelectuals.net
Sat Jan 17 18:12:35 EET 2015

Imants wrote on 2015.01.16. 12:02:

> Atvainojiet, bet, imho, tas ir kā salīdzināt pirkstu ar...cīsiņu.
> Jautājums ir, ko pats gribi - aizbraukt ātri un ērti, vai lēnām,
> brīnoties par apkārtni.

kada jēga teju 3h blenzt priekšā lēni braucošam uz pakaļu un rīt sāli?
nu labi, nemitīgi tīrīt no sāls šļuras vējstiklu un dabūt auto ar baltu
sālskārtu izžūst, ja var ātrāk aizbraukt pa tukšu ceļu?

jā, ātrākais ceļš šajā gadalaikā var prasīt labas radžu riepas un vēlams
pilnpiedziņu, lai tas (ceļš) mocību vietā pārvērstos par tīru baudu un
prieku.

akjā, pie pilsētas gūzmas pieraduši indivīdi vēl var sajusties vientuļi
un visu pamesti, jo īpaši pamanot kādā ceļa posmā pat lmt zonas zudumu.

tāpat ari izmaksas, ja braucamais ir benzīnstrēbējs, un šofers izmisīgi
cīnās par katru 0,litru uz 100 km, bet blīvā satiksmē kāda ir uz A6
tāpat diezko neprakruīzēsi.

kad vēl braukāju ar jaudīgie pilnpiedziņas auto, izvairīšanās no
maģistrālēm bija regulāra taktika :-)))

konkrēto mašrutu uz d-pili gan seeen neesu braucis, bet braucieniem
"tajā virzienā" regulāri ievēlos Daugavas TO krastu (kraiso) kas gan
manā gadījumā ir "šis krasts" :-))

akjā, kadus 3gad atpakaļ bija iespēja kāreiz salīdzināt routes reāli,
tiesa vasarā. Bračka no centra izbrauca pa lielo šosi, es no pārdaugavas
pa savu krastu, brauciens gan bija vasarā, galā biju 1/2h ātrāk (nekur
neskrienot/pilnīgi nesteidzīgi!)

benu jā, par pašreizējo ceļu stāvokli tajaā virzienā infas nav.

> "...bet negribas visu laiku tīrīt logus dēļ blīvā trafika"
> Pērle!
> Rodas iespaids, ka tos logus tīri ar roku... Vai arī "logu kucītes" tiek
> kalpinātas līdz izjukšanai un tāpēc tik ļoti tās žēl?

:-))))) rodas iespaids ka kāds gūst baudu no ķīmisku šķidrumu šķiesšanas
atmosfērā :D