[Autoliste] Re: [Possible SPAM] Re: videoregistrators

Janis Berzins janis.berzins at apollo.lv
Mon Jan 12 22:48:32 EET 2015

Kotur reportēt, auto nav jauns, iepirkts rudenī ar vasaras riepām, un es
jau vēl tikai mācos (c)briljanta roka :-)
Instrukcija komplektā bija, taču līdz galam izlasīt nav bijis laika.
Audi A6 Avant quattro, 3.0 TDI, iet lopā, taču vēl neesmu atšifrējis
kurš tieši dzinēja variants tas ir.
Ziemas riepas izvēlējos pēc visādu testu izlasīšanas, Dunlop SP WINTER
SPORT 4D.
Nupat paša testētas uz 200 km melnā ledus piektdien un sniega putrā šodien.

Janis .