[Autoliste] Re: [Possible SPAM] Re: videoregistrators

arc arc at intelectuals.net
Mon Jan 12 22:10:22 EET 2015

Janis Berzins wrote on 2015.01.12. 20:40:

> p.s šodien prevalēja omes, kas izbrauc no mazāka ceļa uz šosejas, konstē
> ka tā slidena, un uzrauj aash līdz 40 km/h bet ne vairāk.
> Kā rezultātā testēju bremzēšanā savu nupat iegādāto auto ar nupat
> iegādātajām ziemas riepām un biju apmierināts ar visu, tfu tfu tfu:-)
> On 07.01.2015 8:52, Martins wrote:

nu tas norma :-)) galnais pa gabalu saost kur ome, kur opis un kur gribu
buut rallists ;-) un kur vienk aizsapnjojies vasarnieks, velk ka uz līgo
un tad tev degungalā virpuļus sāk taisīt ;-)

jaa, par riepam ar tāka vairāk/mazak skaidrs, jauna ziemas švamme
sajūsmina,tiesa man nupat viss autoparks ar bezšipu,tā ka labi var just
kura jauna, kura riepa otrgadniece, un kura vēl vecāka, laigan
protektors itkā visām labs :-)

bet
reportu par jauno auto gan pie pirmās iespejas studijā :-)