[Autoliste] Eļļā putas

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Mon Dec 15 10:00:12 EET 2014

Pirms mēneša motorā kaut kur nonīka eļļa, rezultātā pat lampiņa sāka degt. Nopirku un ielēju eļļu Statoilā. Kaut kādu 5W30 sintētiku. Cik zinu, tam pepelacam arī ir 5W30 sintētika parakstīta. Par tām SAE klasēm un tiem cipariņiem nav ne mazākā nojēga. Vakar atskrūvēju motora to korķi, pa kuru lej eļļu - a uz tā korķa kaut kāds smākveidīgs sūds sakrājies - biezas putas vai kaut kāds sviests pēc kondīcijas brūnā (gaiši brūnā) krāsā. Tagad nezinu - ko esmu sačakarējis un uz cik lielu summu esmu iekritis.

Ģirts
Ādams Opelis Zafira 2009,
2.2 benzīns