[Autoliste] Re: Eļļā putas

arc arc at intelectuals.net
Mon Dec 15 02:50:32 EET 2014

Rinalds Egle wrote, On 2014.12.14. 17:57:
> auksts laiks, kondensāts, braucam ne pārāk garus gabalus - viss normāli...
>
> cik daudz eļļu vispār ēd? vēl iespējams uzrauties uz opeļa ecoteku

aha, un kaukaa aizdomiigi, ja jau lampinja deg, tad jau senkaa
elljasmainjai vajadzeeja iestaaties, ja vien nau paarmeerigs elljas
pateerinsh. nuka atziisties, kad peedeejoreiz ellju mainiiji?

> konstruktīvajām īpatnībām, kad pastiprinātas galvas karšanas dēļ tā

aanu, jaa, opelis un eco tas ir vaaks visam, man ar te viens taads
opelja izchakareets ecopowers seetaa, tas kas reiz saab 2.3t bijis :-)

ari kad man sis ienaacaas elljas emulsija ap vaacinju bija, bet kaa
gadiijaas, kaa ne, man te dazhi aktiivisti laimiigaa kaartaa karteri uz
apmaliites kautkur uzskaldiija. laimiigaa taapeec, ka pateicoties shim
pasaakumam sanaaca iedzinljinaaties tai visaa eko kartera ventilaacijas
sisteemaa, ar sekojoshu kartera un visu piegulosho pievadkanaakanaalu
mainju/tiiriishanu/mazgaashanu/puceeshanu, jo tas kas tur iekshaa
dariijaas bija tiiraas shausmas.8-E~  paveicaas ari ka veel bija silts,
bija paceelaajs un bija laiks ar to visu njemties :-)))) visam beigaas
tika salieta razhotaaja rekomendendaacijaam atbilstosha sinteetika un
motoru vairs paziit nevareeja, kluss, tiirs, mieriigs, ellja nezuud, cik
tas ilgi to protams neviens nezin, bet taadu ^^%**) es ar vairs negribu
:-))) cik tur manuaaljus nacaas izshjirstiit un howto izskatiit kai to
visu izveiktu...

> [...]
>
>     Mbrīt gudriniekiem.____
>
>     Pirms kāda mēneša auto parādīja sarkanu lampiņu, ka eļļa
>     izbeigusies. Statoilā nopirku kaut kādu sintētiku no dārgā gala (cik
>     nu tur tā izvēle ir) un ielēju. Es zinu, ka autiņam normāli ir 5W30
>     sintētika – tādu arī nopirku (priekš benzīnniekiem) un litru iegāzu,
>     jo bija palicis tikai ščupa pašā apakšā. Neprasiet par visām tām
>     sarežģītajām SAE klasēm vai kas nu tur ir par cipariņiem. ____
>
>     Šodien atveru to skrūvējamo korķi, pa kuru lej iekšā eļļu – a uz tā
>     korķa kaut kādas ne to biezas putas, ne to kaut kas sviestveidīgs –

nja, un kaapeec tu tur vispaar kautko skatiijies??? -)))))

>     __ __
>
>     Jautājums – ko es esmu sačakarējis un uz cik lielu summu esmu
>     ieberzies?____

sachakareejis un ieberzies... izskataas ka tas ticis izdariits to kjerru
iegaadaajt, ja driikst taa izteikties :-)
a taa, elljas mainja un kaads taalaaks brauciens, dodot tam motoram
kaartiigi izskrieties, tad jau redzees, vainu emulsija pazudiis, vai ari
pazudiis kas cits ;-))))