[Autoliste] Re: Eļļā putas

Martins martini.zupa at gmail.com
Sun Dec 14 18:44:55 EET 2014

Labākais scenārijs - kā Rinalds raksta. Dzesēšanas sistēma labi klausa, nav
bijis jāpapildina šķidrums? Sliktākais variants - kaut kur parādījusies
sūce un tas gaiši brūnais smāķis uz korķa ir eļļas un dzesēšanas sķidruma
emulsija.
 Ja tā - dārgi. Cik dārgi tad ir atkarīgs no iemesla un cauruma. Mammas
auto (Mitsu Carisma 16V špricmotors laikam, kaut kāds pirms-2000-ais gads
laikam) tas izmaksāja vairākus simtus: bija no no motora pārkarsēšanas līka
motora galva, attiecīgi slīpēšana, jaunas blīves, eļļas, filtri un darbs.
Pirms tam vēl kādu pusgadu pat brauca, bet tam auto pamazām parādījās un
pēc tam progresēja vēlme pārkarst.